17 Şubat 2012 Cuma

Kova Burçlu Olmak Özellik midir? İşkence midir?


Kova Burçlu Olmak Özellik midir? İşkence midir?


Kova burcunun özelliklerini yüzde doksan taşıdığım için bu yazıyı yazmak istedim. Bu gün benim doğum günüm olduğu için farklı bir yazı olsun istedim. Kova burçluların genel ilkesi  “BİLİYORUM” dur. Gerçektende duyduğum gözlemlediğim birçok şeyi biliyorum. Çabuk algılayan ve çözümlerini üreten bir yapım var. Bu yüzden yakınımda olan kişilerle geç algıladıklarından dolayı da kimi zamanlar sorun yaşamaktayım. Özellik midir işkencemidir; bilemiyorum. Hani bir söz vardır aydınlar yürekleriyle görür hisseder müdahale edemez ve en çok da acıyı çeken de onlardır. Yüreğin kabarır kahrolursun bir şey yapmak gerekir dersiniz; yapamassınız. Ama ben bir şeyler yaparak-üretken yapımla kendimi dağıttığımı ve rahatlattığıma inanıyorum. Belki de bilimsel olan özel günlerde doğanlara verilmiş bir görevdir. Yüzde on’unu ayırdım sanırım onun da yükselenim farklı. Biri düzensiz, disiplinsiz ve ikna olmayan ilk iki ilke yanlış çünkü ben hayatım boyunca ilke edindiğim asla vazgeçemediğim dört olgum var. Bunlar: sistem, disiplin, düzen ve muhasebedir. Üçüncü ilke ise bildiğim konuda asla ikna olmam; doğru.        

Aşağıdaki 21 Ocak 18 Şubat arası doğan KOVA burçluların kişilik özelikleridir.
Özellikleri: reformcu, kendini geliştiren, ilerleyen, özgür düşünceli, insancıl, demokrat, evrensel, yardımsever, toleranslı, açık görüşlü, sosyal, dışadönük, bağımsız, orijinal, bohem, sıradışı, yenilikçi, devrimci, içgörülü, akılcı, buluşçu, hızlı, parlak, bilimsel, düzensiz, isyankar, disiplinsiz, fanatik, ikna olmayan, uçuk, düşüncesiz, tuhaf, tutarsız, ilgisiz, kayıtsız. 
Astrolojiyi bilim dalımıdır: Astroloji, gezegen ve yıldızların insanların üzerindeki etkisini yorumlayan bir bilim dalıdır. İnsanoğlunun yazılı tarihinin başından beri var olan astroloji bilimlerin en eskisidir. Kaynak link  http://www.astrolojist.com/astroloji.asp
Kova burçu’nun özellikleri merak edenler için link http://www.astrolojist.com/kova.asp
Sonuç olarak her kova aynı kişiliğe ait midir? Evet, ama bu bulunduğu sosyal, toplumsal, siyasi ve ekonomik konumunla da ilgilidir. Yaşadığı topluma göre isterse pozisyon alır ve o alanda ilkelerinde de olan devrimci çözümler üretir. İsterseniz azınlıklar adına da, çoğunluklar adına da verimli olabilirsiniz. Tercih kova burcu olanlarındır. Evet, ben 17 Şubat doğumlu olan biri olarak tercihimi bulunduğum yerin insana yaraşır bir yaşama kavuşması için kullanıyorum. Bu yüzden de kişilik özelliğime ışık olan örnek aldığım Terzi Fikri SÖNMEZ’İN Akhisar da tiyatrosunun sahnelenmesi bana en BÜYÜK DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ OLMUŞTUR. Başta Anneme ve Babama beni bu önemli günde dünyaya getirdikleri için teşekkür ediyorum. Ve hayat arkadaşım olan eşim Neşe ‘ye ve iki oğlum Yoldaş-Ulaşa’a ailece verdiğimiz toplumsal mücadelede desteklerinden dolayı teşekkür ederim. 
Not: 17 Rakamı şans mıdır bilemiyorum. İlkyazım 17 Ağustos 2007 günü yazdım o tarih de benim kimlikteki doğum tarihim 17’ler bana üstlendiğim misyon açısından bir görev ve sorumluluk yüklüyor; diye düşünüyorum.  

Yazının sözü: Herkes kendi geçmişini, kalbiyle bildiği bir kitabın sayfaları gibi kapalı tutar ve dostları sadece onun başlığını okuyabilir. VIRGINIA WOOLF 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder