16 Mart 2012 Cuma

www.akhisargozde.com İnternet Sitemize İlk Adım Atarken


www.akhisargozde.com İnternet Sitemize İlk Adım Atarken

          Yabancısı olmadığım yerel Gözde basın ailesinin tamamına dâhil oldum. Yaklaşık dört buçuk yıldır yazılı basın olan 
Gözde Gazetesi'nde yazılarım çıkıyordu. Bundan sonra www.akhisargozde.com internet sitesinde de yazılarım çıkacak. Üçlü bir çalışma halinde çalışan Gözde ailesi matbaa, gazete ve internet sitesi bir bütünün parçaları olarak hizmet veriyor. Bu yüzden çalışmalarımın daha verimli ve hızlı olacağına inandığım için burada yazmaya karar verdim. Halkları için mücadele verenlerin beklediği bir tek ilke vardır. İnsanlara eşit mesafede durmak ve eşit davranmaktır. Benim de isteğim; sansüre uğramadan eleştirel yorumlarımın ve yazılarımın yayınlaması. Halklar ve ezilenler adına mücadele edenlerin ekonomik beklentisi olmaz. Onlar tamamen toplumsal düşünürler düşünceleri-mücadeleleri halkların bir arada mutlu yaşaması içindir. Buna engel olmak isteyenler bu temelde mücadele edenlere farklı kılıflar uydururlar ama bir atasözünden yola çıkarak “doğru eğilir ama asla kırılmaz”. Doğruluğuna inandığım mücadelemi dik durarak sürdüreceğim; bundan da kimsenin şüphesi olmasın. Evet, edebiyat kolay bir meslek değil, mesleğimin (Berberlik) toplumda çok önemli bir yeri olduğunu bildiğim için edebiyat yönümü güçlendirerek psikoloji, felsefi ve sosyoekonomik yapı yönlerini de iç içe sokarak farklı bir çalışma yapmaya çalışıyorum. Dilerim bununda bana ve yaşadığım ilçe, il, ülke ve dünyaya faydası olur. Hedeflerim doğru yürüdüğüm yolda devam ediyor. 
           
            Her ayrılık bir sonrakinin başlangıcıdır. Önemli olan ayrılıklarda saygıyı ve sevgiyi yitirmemektir. Ben yaşadığım sorunları açık yüreklilikle yazdım diğer site sahibiyle başka da bir sorumum olmadı. Olduğunu iddia edenler çıkıp açıkça ifade edebilirler. Dedikodular da olabilir ama doğrusu veda yazısında yazılandır. Dileyen girip googleden okuyabilir. Yazı başlığı “VEDA! Gözle ve Yüreğimle Gördüklerimi Yazıya Döken Okuluma"

            Yazarlığa başladığımda her yıl bir sonrakinin büyüyerek devamı oldu. En son hedef koyduğumda her hafta yazı yazmaya çalışacağım demiştim, sebebi ise gündemi kaçırmadan yakalamak ve yazmaktı. Son on beş günde yazdığım yazılara bakıldığında gündemin önüne geçtiğimi gördüm. Bu yüzden da hedefi büyüterek ayda altı yazı yazacağım; yani beş günde bir yazı, biri yerel ve genel gündemleri kısa yazmak, diğeri de derinlemesine içerikli yazı yazmak. Bu çabamı görenlerin sorduğu bir soruya (nasıl zaman buluyorsun) buradan cevap vermek istiyorum. Eğer siz işinizi severek ve inanarak yapıyorsanız zaman yaratırsınız. Tabi bunun için iki tembelliğinizi terk etmeniz gerekiyor; zihinsel ve bedensel tembelliğinizi.
 
Evet,  www.akhisargozde.com  ve yazılı basını hoşbulduk.Güzel günler göreceğiz çocuklar-arkadaşlar hepimize başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder